Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Μάτσου Πίκτσου και φύση

Μάτσου Πίκτσου στη γλώσσα Κέτσουα σημαίνει «αρχαίο βουνό».

Η πόλη Μάτσου Πίκτσου των Ίνκας

Προς το τέλος του 14ου αιώνα κτίστηκε μια πόλη από το λαό των Ίνκας στο σημερινό Περού της νότιας Αμερικής που ονομάστηκε Μάτσου Πίκτσου. Η πόλη αυτή, με πληθυσμό περί τους 1.200 κατοίκους και τοποθετημένη σε υψόμετρο περίπου 2.500 μέτρων στις κορυφές των 'Ανδεων, αποτελείτο από περίπου 200 κτίσματα. Είναι πιθανόν να επρόκειτο για ιδιοκτησία του ηγεμόνα της περιοχής, πρέπει όμως παράλληλα να είχε ανακηρυχθεί αυτή η πόλη και θρησκευτικό κέντρο.

Τα κτίσματα από γρανιτένιες πέτρες, ήταν κατά κύριο λόγο κατοικίες, ενώ μερικά λίγα ήταν δημόσια κτήρια, ναοί και αποθήκες. Στον τρόπο κατασκευής των κτισμάτων εντυπωσιάζει ότι οι πέτρες στις λιθοδομές έχουν ταιριαστεί και δεν έχει χρησιμοποιηθεί συνδετικό υλικό (λάσπη). Σημαντικό είναι επίσης ότι η πόλη έχει ενσωματωθεί αρχιτεκτονικά στο ιδιόμορφο φυσικό τοπείο των 'Ανδεων.

Η ύπαρξη αυτής της πόλης ήταν περίπου άγνωστη σε ανθρώπους εκτός των Ίνκας. Οι Ισπανοί επιδρομείς έφτασαν στο Περού λίγο μετά την εξάπλωση μιας επιδημίας πανούκλας, τύφου ή ευλογιάς, που είχαν οι ίδιοι μεταφέρει από την Ευρώπη και η οποία φαίνεται ότι αφάνισε τον πληθυσμό της πολιτείας. Το έτος 1532 που κατέλαβε ο Πιζάρο την πρωτεύουσα των Ίνκας Κούσκο, σε απόσταση περί τα 43 χιλιόμετρα από το Μάτσου Πίκτσου, η πόλη αυτή μάλλον είχε ξεχαστεί, γιατί ποτέ δεν αναφέρθηκε η ύπαρξή της σε ισπανικά κείμενα.

Το 1911 ανακαλύφθηκε πάλι το Μάτσου Πίκτσου, καλυμμένο από πυκνή βλάστηση, από τον Αμερικανό αρχαιολόγο Hiram Bingham (Μπίνγκαμ, 1875-1956), καθηγητή στο Yale, ο οποίος εξερευνούσε την περιοχή για να εντοπίσει την παλιά πρωτεύουσα των Ίνκας Βιλκαμπάμπα.

Σήμερα απειλείται η διατήρηση του Μάτσου Πίκτσου από το πλήθος των τουριστών που την επισκέπτονται καθημερινά. Αλλά η φύση ξέρει να αντιμετωπίζει τις απειλές: Από την Κυριακή είχαν εγκλωβιστεί στην περιοχή περισσότεροι από 2500 τουρίστες, καθώς οι χειρότερες βροχοπτώσεις των τελευταίων 15 χρόνων (δείτε το βίντεο) προκάλεσαν κατολισθήσεις* που έκλεισαν τον δρόμο, αλλά και τη σιδηροδρομική γραμμή που οδηγούν σε έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Λατινικής Αμερικής.

Μία άνευ προηγουμένου αερογέφυρα στήθηκε στο Περού για να απομακρυνθούν τουρίστες από τον αρχαιολογικό χώρο Μάτσου Πίτσου, όπου είχαν εγκλωβιστεί 4 μέρες λόγω των κατολισθήσεων που προκλήθηκαν από καταρρακτώδεις βροχές.

Ν. Σάμιος

Πηγή 1

Πηγή 2

*Δείτε περισσότερες φωτογραφίες...


Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

Αρχαιολογική επεξεργασία του δίσκου της Νέμπρα!

Σχετικό θέμα: Ο δίσκος της Νέμπρα και οι Έλληνες

Περί Ελίκης

Είναι η Ελίκη θαμμένη στο έδαφος;


Η Σπηλιά του Ηρακλή δείχνει τη θέση της Ελίκης


Σχετικό θέμα: Αρχαιολογικά ευρήματα της αρχαίας Ελίκης

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Αρχαιολογικά ευρήματα της αρχαίας Ελίκης


Ενεργοποίηση υποτίτλων: Αν δεν εμφανίζονται υπότιτλοι, πατάτε το άσπρο τρίγωνο κάτω δεξιά ενώ παίζει το βίντεο και στην στήλη που εμφανίζεται ενεργοποιείτε τους υπότιτλους πατώντας το κουμπί CC

Σχετικό θέμα: »Η Ομηρική Γεωγραφία της Αχαϊας.

Οι έρευνες του Καθηγητή Harold Edgerton στον Κορινθιακό Κόλπο


Το επιστημονικό ντοκιμαντέρ με τίτλο "Ελίκη - Η πραγματική Ατλαντίδα", γυρίστηκε από το βρετανικό κανάλι BBC και προβλήθηκε σε χώρες τις Ευρώπης, των ΗΠΑ και στην Αυστραλία το 2002-2003.

Εμείς ευχαριστούμε και την Hellinis για τους ελληνικούς υπότιτλους.


Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

ΑΡΧΙΛΟΧΟΣ –ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΡΗΣ


Νίκος Καζαντζάκης: Η αλήθεια για τον αφορισμό του


Του Γεώργιου Μουστάκη*

Μπορείτε να διαβάσετε το κείμενο με κλικ στις εικόνες.

*Ο Γ. Μουστάκης είναι Δρ. Πανεπιστημίου του Σικάγου, Θεολόγος, Κοινωνιολόγος



Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Ο ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ "BIG BANG" ΑΠ' ΤΟΝ 5o π.Χ. αι. !!!


Είναι πέρα από κάθε κατανόηση το πως ο μέγας αυτός θεωρητικός (Λεύκιππος ο Αβδηρίτης) διέβλεψε από τότε με τέτοια ακρίβεια την μεγάλη κοσμογονική έκρηξη που σήμερα ειναι γνωστή ως BIG BANG!
BIG BANG TOY 5oυ Π.χ. αι. !!!
ΠΩΣ ΣΥΝΕΣΤΗΚΕΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΩΣ ΣΥΝΕΣΤΗΘΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ

«Ο νυν κόσμος περικεκλασμένω σχήματι

O Κόσμος αυτός, σε (αυτή την) διασπαρμένη μορφή

εσχημάτισται τον τρόπο τούτον:

εσχηματίσθη με τον εξής τρόπο:

Των ατόμων σωμάτων απρονόητον

Τα σώματα των ατόμων, χωρίς αιτία

και τυχαίαν εχόντων την κίνησιν

και τυχαία έχοντας την κίνηση,

συνεχώς τε και τάχιστα κινουμένων,

κινούμενα συνεχώς και ταχύτατα,

εις ταυτό πολλά σώματα συνηθροίσθη,

πλήθος επί τον αυτό (τόπο) συγκεντρώθησαν...

[και] δια τούτο ποικιλίαν έχοντα

(και) σχημάτων και μεγεθών.

Αθροιζομένων δε εν ταυτώ,

Συναθροιζομένων στον ίδιο τόπο

τούτων τα μεν οσα μείζονα ην και βαρύτερα

εξ’ αυτών τα μεν όσα μείζονα και βαρύτερα,

πάντων υπεκάθιζεν,

υπό κάτω πάντων (στο κέντρο) εκάθιζαν,

όσα δε μικρά και περιφερή

όσα δε μικρά και περιφερόμενα,

και λεία και ευόλισθα ταύτα εξεθλίβετο,

λεία και ολισθηρά, επιέζοντο,

κατά την σύνοδον των ατόμων,

αυτά, κατά την συγκέντρωση των σωμάτων

εις τε το μετέωρον ανεφέρετο.

σχηματίζοντας μετέωρο, (ουράνιο φαινόμενο).

ώς δε ουν εξέλειπεν μεν,

η πληκτική δύναμις μετεωρίζουσα,

Όμως όταν εξέλιπε η πληκτική δύναμη

(πλήττω= βαρώ= βαρυτική!!!) που τα μετεώριζε

ουκέτι δε ήγεν η πληγή πρός το μετέωρον,

κι όταν έπαψε να οδηγεί (η βαρύτητα τα άτομα) προς το μετέωρο,

εκωλύετο δε ταύτα κάτω φέρεσθαι,

τους δυνάμενους δέξασθαι.

εμποδίζοντο (περεταίρω τα άτομα) να φτάσουν κάτω

επιέζετο [δε βιαίως] πρός τους τόπους

(δηλαδή στο κέντρο του φαινομένου),

βιαίως δε (με έκρηξη) αυτά εσπρώχθησαν

σε τόπους που μπορούσαν να τα δεχθούν.

Ουτοι δε ήσαν οι πέριξ και προς τούτοις

Αυτοί δε (οι τόποι) ήταν ο περιβάλλον χώρος

το πλήθος των σωμάτων περιεκλάτω:

περιπλεκόμενα δε αλλήλοις το πλήθος των σωμάτων διεσπάσθη.

κατά την περίκλασιν τον ουρανόν εγέννησε.

Περιπλεκόμενα δε μεταξύ τους και σ΄ αυτόν τον χώρο

κατά την διαίρεση τον ουρανό εγέννησαν!

Της δε αυτής εχόμεναι φύσεις αι άτομοι,

Της αυτής δε φύσεως άτομα,

ποικίλαι ούσαι... την των.

άστρων φύσιν απετέλουν»

που είναι ποικίλα αυτή των ατόμων...

την φύση των άστρων αποτελούν.





Λεύκιππος ο Αβδηρίτης Testimonia 24.2.
Φιλόσοφος του 5ου π.Χ αι.!
Βλ. Επίσης Ευσέβιος Ευαγγελική προπαρασκευή 15.32.1-5.t

Είναι πέρα από κάθε κατανόηση το πως ο μέγας αυτός θεωρητικός διέβλεψε από τότε με τέτοια ακρίβεια την μεγάλη έκρηξη την γνωστή σήμερα ως BIG BANG!
Ο ίδιος μεταξύ άλλων δήλωνε: «άπειρα είναι τα πάντα και εις άλληλα μεταβάλλονται».
Μ. Καλόπουλος 1995

Οι Αϊτή πεθαίνουν στο σεισμό


Όταν πρωτοδιάβασα το κείμενο :

Ιωάννης Πέτρου Βόγερ, πρόεδρος του Χαϊτίου, προς τους Πολίτας της Ελλάδος Α. Κοραήν, Κ. Πολυχρονιάδην, Α. Βογορίδην και Κ. Κλωνάρην: …Ευχηθέντες προς τον ουρανόν, όπως υπερασπισθή τους απογόνους του Λεωνίδου, εσκέφθημεν ίνα συντρέξωμεν τας γενναίας δυνάμεις τούτων, ει μη διά στρατευμάτων και πολεμοφοδίων, τουλάχιστον διά χρημάτων, ως χρησίμων εσομένων διά προμήθειαν όπλων, ων έχετε ανάγκην…(15.01.1822)

ένοιωσα βαθιά συγκίνηση για την βοήθεια που προσέφεραν αυτοί οι άνθρωποι στην Ελλάδα, και προκαλεί εντύπωση το ότι αυτοί έκαναν τις ευχές τους όχι σε κάποιον άλλο, αλλά στον
Ουρανό! Όπως οι Ορφικοί!
:
ΟΥΡΑΝΕ ΠΑΓΓΕΝΕΤΩΡ,ΚΟΣΜΟΥ ΜΕΡΟΣ ΑΙΕΝ ΑΤΕΙΡΕΣ, ΠΡΕΣΒΥΓΕΝΕΘΛ',ΑΡΧΗ ΠΑΝΤΩΝ... (ΟΥΡΑΝΟΥ ΥΜΝΟΣ ΟΡΦΕΩΣ)

Στη Αϊτή το κατά κεφαλήν ΑΕΠ είναι 690 δολάρια ετησίως, και το μισό του πληθυσμού ζεί με ένα δολάριο την ημέρα! (μετά την ανεξαρτησία πέρασαν τουλάχιστον 33 δικτατορικά καθεστώτα...)
Κανείς σχεδόν σήμερα δεν θυμάται ότι μόλις πριν δυο χρόνια στην Αϊτή η τιμή ενός σάκου
23 κιλών ρύζι μέσα σε μια μέρα εκτινάχτηκε από τα 35 δολάρια στα 70! Το τι σημαίνει αυτό για άτομα που έχουν στην διάθεση τους για να ζήσουν ένα δολάριο, μπορείτε να το φανταστείτε. Οι άνθρωποι πήραν τα όπλα και βγήκαν στους δρόμους...αλλιώς πριν από τον πρόσφατο σεισμό θα πέθαιναν από πείνα.
Το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού είναι ρωμαιοκαθολικοί στο θρήσκευμα. Το ποσό που είχε σταλθεί όλα αυτά τα χρόνια από το πλούσιο Βατικανό προς ενίσχυση αυτών των ταλαιπωρημένων ανθρώπων ανέρχεται σε 0,00 δολάρια.
Στην Αϊτή πεθαίνουν όχι μόνο από σεισμό αλλά και από πείνα. Μακάριοι οι πτωχοί....
Νίκος Σάμιος
Σχετικό θέμα

Σεισμός στην Αϊτή το 2010


Περισσότερα για την Αϊτή εδώ...

Η πύλη του Αδριανού και οι στύλοι του Ολυμπίου Διός


Ο Αδριανός λάτρευε τον ελληνικό πολιτισμό και το 124 ήλθε για πρώτη φορά στην Αθήνα, για να λάβει μέρος στα Ελευσίνια Μυστήρια. Έγινε Αθηναίος Πολίτης και προίκισε την Αθήνα με σημαντικά μνημεία και έργα. Έχτισε την Αψίδα, ως μέρος του τείχους που χώριζε την παλιά από τη νέα πόλη, την οποία σήμερα ονομάζουμε Πύλη του Αδριανού και αποπεράτωσε το Ναό του Ολυμπίου Διός, ο οποίος είχε ξεκινήσει να ανεγείρεται επί Πεισιστράτου, πριν από περίπου 600 χρόνια (οι σημερινοί «Στύλοι του Ολυμπίου Διός»).

Ηταν από τους σημαντικότερους ρωμαίους αυτοκράτορες, γνωστός για τα φιλελληνικά του αισθήματα. Γεννήθηκε στις 24 Ιανουαρίου 76 στην πόλη Ιταλική, κοντά στη σημερινή Σεβίλλη της Ισπανίας. Καταγόταν από την πόλη Αδρία της Ιταλίας (σημερινό Άτρι), εξ ου και το όνομά του Αδριανός. Ήταν γιος συγκλητικού κι εξάδελφος του αυτοκράτορα Τραϊανού. Το πλήρες όνομά του ήταν Πόπλιος Αίλιος Τραϊανός Αδριανός.
Έλαβε άρτια εκπαίδευση και από μικρός είχε γνώση της ελληνικής γραμματείας, γι' αυτό του δόθηκε το προσωνύμιο «Γκρεκούλους» (Ελληνάκι). Επί βασιλείας Δομητιανού, ο Αδριανός κατατάχθηκε στο στρατό και υπηρέτησε στις περιοχές της Γερμανίας, της Πανονίας (σημερινής Ουγγαρίας), διακρίθηκε στους πολέμους κατά των Δακών και Πάρθων, ενώ διετέλεσε κυβερνήτης της Συρίας. Λέγεται ότι συνδύαζε την ελληνική λεπτότητα και τη ρωμαϊκή σταθερότητα.
Ο Αδριανός ανέβηκε στο θρόνο το 117, σε ηλικία 41 ετών, με την υποστήριξη του στρατού και της Συγκλήτου. Ήταν ευνοούμενος της Πλωτίνας, συζύγου του εξαδέλφου του Τραϊανού, ο οποίος τον υιοθέτησε και τον έχρισε διάδοχό του. Υπάρχει η άποψη ότι η Πλωτίνα και ο Αδριανός πλαστογράφησαν τα έγγραφο της υιοθεσίας, με σκοπό να πείσουν τη Σύγκλητο ότι ο διάδοχος του θρόνου είχε την υποστήριξη του Τραϊανού.
Η πρώτη ενέργεια του Αδριανού ήταν η διαγραφή των καθυστερούμενων φόρων, ένα μέτρο που ανακούφισε τους υπηκόους του και τον έκανε αγαπητό στο λαό. Άλλωστε, ο ίδιος είχε ως προγραμματική αρχή τη ρήση του «Ο ηγεμών είναι για τον λαό και όχι ο λαός για τον ηγεμόνα». Η βασιλεία του συνέπεσε με μία ειρηνική περίοδο της ρωμαϊκής ιστορίας. Οι στρατιωτικές συγκρούσεις ήταν περιορισμένες και ο Αδριανός βρήκε την ευκαιρία να θωρακίσει την αυτοκρατορία, κατασκευάζοντας τείχη (limes) κατά μήκος των συνόρων, με πιο ονομαστά αυτά της Βρετανίας, του Δούναβη και του Ρήνου.
O Αδριανός εξασφάλισε τις κατακτήσεις του Τραϊανού στη Μεσοποταμία, ενώ συνήψε ειρήνη με τους Πάρθους στα ανατολικά της αυτοκρατορίας. Κατέστειλε την εξέγερση των Εβραίων υπό τους Μπαρ Κόχμπα και ραβίνο Ακίβα (132-135).

Ολόκληρο το βιογραφικό του Αδριανού μπορείτε να το διαβάσετε εδώ


Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

«Η Πομπηία της Εποχής του Χαλκού» Τοιχογραφίες της Θήρας


Σε αντίθεση με την Ελληνική τέχνη της μετέπειτα αρχαϊκής και κλασικής περιόδου, οι ζωγράφοι της Θήρας (η τεχνική «φρέσκο», η οποία χρησιμοποιήθηκε στo Ακρωτήρι, απαιτούσε από τον καλλιτέχνη να εκτελέσει την ζωγραφική του γρήγορα, πριν στεγνώσει ο γύψος. Βάσει του ότι η μέθοδος αυτή έθετε σημαντικούς χρονικούς περιορισμούς στον καλλιτέχνη(ες), οι ιστορικοί πιστεύουν ότι οι τοιχογραφίες της Θήρας δεν αποτελούσαν έργο ενός μόνο ανθρώπου. Ήταν αποτέλεσμα το οποίο παραγόταν από μία ομάδα ανθρώπων στο πλαίσιο των καλλιτεχνικών εργαστηρίων, με ειδήμονες και μαθητές οι οποίοι εργάζονταν πλάι-πλάι) φαίνεται ότι δεν ακολουθούσαν κάποιους συγκεκριμένους κανόνες απεικόνισης. Αυτές οι παρατηρήσεις πιθανώς να καταδεικνύουν ότι οι ζωγράφοι των τοιχογραφιών διέθεταν υψηλό επίπεδο καλλιτεχνικής ελευθερίας και ερμηνευτικού εύρους, ασυνήθιστο στις μετέπειτα αρχαίες καλλιτεχνικές τάσεις.


Αθηναίων Πολιτεία;

Μετακομίζουμε...


Εάν θες να με δεις, παρακαλώ στα γρήγορα...

Εδώ δεν είναι η Αθηναίων Πολιτεία;

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Θεολογικοκοινωνική σύγκρουση


Στις 17.01.2010 επισκέφτηκα τον κύριο Γ. Μουστάκη* στο διαμέρισμα του. Καθισμένος στο κρεβατάκι του (στο δωμάτιο χωρούσε μία καρέκλα και η κλίνη του) ανάμεσα σε βιβλία με υποδέχτηκε θερμά και συγκινημένοι αρχίσαμε την συζήτηση.
Ν. Σάμιος: Κύριε Μουστάκη, είστε πιστός;
Γ. Μουστάκης: Ασφαλώς πιστεύω στον Χριστιανισμό, στον Θεό χωρίς όμως να θέλω τον Χριστό βασιλέα (ταραγμένος, αναστατωμένος...) αλλά, τι κάνει ο Θεός στην Αϊτή;
Εσύ πιστεύεις;
Ν. Σάμιος: Για να δώσω απάντηση θα έπρεπε να μου εξηγήσετε τι είναι Πίστη.
Γ. Μουστάκης: Ελπίδα.
Ν. Σάμιος: Μήπως όμως Πίστη είναι η άγνοια κάτω από μία όμορφη μάσκα; Τελικά δεν καταλήγει η Πίστη να γίνεται τυφλής ελπίδος κατοικία;
Γ. Μουστάκης: Η κοινωνία χρειάζεται ελπίδα, αν και από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα τα διάφορα ιερατεία καθόλου δεν τιμούσαν ότι είναι θείο και ιερό και ήταν και είναι όπως έλεγε ο Ευριπίδης δωροφάγοι.
Ν. Σάμιος: Για την την Θρησκεία σε σχέση με την Ελληνική Πολιτεία τι γνώμη έχετε;
Γ. Μουστάκης: Υπάρχει άμεση αναγκαιότητα διαχωρισμού Κράτους-Εκκλησίας. Ο Κασσανδρείας Ειρηναίος έγραψε σε υπόμνημα του προς την Σύνοδον της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος το 1927:
«Διαρρήξωμεν τους δεσμούς και απορρίψωμεν αφ ημών τον ζυγόν του μασσονικού κράτους»

Ολόκληρη την συζήτηση μπορείτε να την διαβάσετε εδώ.
*Ο Γ. Μουστάκης είναι Δρ. Πανεπιστημίου του Σικάγου, Θεολόγος, Κοινωνιολόγος

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Από την εκδήλωση του περιοδικού „ΙΧΩΡ“


«Πολλές μορφές παίρνει των θεών το θέλημα»
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ, ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ.
Σχετικό θέμα:

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση του ΙΧΩΡ!

ΙΧΩΡ: Η μεγαλύτερη εκδήλωση των τελευταίων χρόνων!

Φωτογραφίες


...και για τυχόν παρενέργειες:
Χωρίς μακρολογίες:
Εάν δεν κάνω λάθος, ο κύριος Δούκας στην ομιλία του υπενθύμισε από τον Όμηρο τα εξής:
«Άνδρες, σταθείτε, κι εντροπή μέσα αισθανθείτε, ω φίλοι.
Ένας τον άλλον στους δεινούς αγώνες εντραπείτε,
να σώσει δυνατή εντροπή τους άνδρες, όχι ο φόβος,
και σ’ όσους φεύγουν δύναμις και δόξα δεν γεννάται.»



Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Επιστολή προς τους αξιοτίμους Έλληνες!

Αξιότιμοι Έλληνες!

Επιστολή προς τους αξιοτίμους Έλληνες

Το περασμένο καλοκαίρι μερικοί φίλοι με παρότρυναν να δραστηριοποιηθώ στα πολιτικά δρώμενα. Παρά τις αμφιβολίες μου, διαισθανόμενος τον επικείμενο κίνδυνο που διανύει η ημετέρα Ελλάς, απεφάσισα να εισέλθω στο στίβο, αφού είχα αποσυρθεί μερικά χρόνια πριν. Μελέτησα την κατάσταση που η χώρα μας βρίσκεται και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι πολιτική πρόταση στην παρούσα φάση και στο μέλλον θα πρέπει να είναι να περάσει η Ελλάς στην Κοινωνία της Γνώσεως, αναβαπτισμένη με το Ελληνικό έθος, μέσα από ένα νέο Διαφωτισμό. Πρωτίστως βέβαια χρειάζεται οδυνηρή κάθαρση.

Για τον σκοπό αυτό κάθησα τον Αύγουστο και συστηματοποίησα μια ολόκληρη κοσμοθεωρία σε ένα βιβλίο (Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση), το οποίο τυπώθηκε ένα μήνα αργότερα. Κατόπιν εργάστηκα να συγκροτήσω ένα ιδεολογικό καταστατικό, τις ιδεολογικές θέσεις και τις γενικές αρχές προγράμματος για να αναρτηθούν σε έναν εξ' αρχής σχηματιζόμενο ιστοχώρο, πράγμα που έγινε (www.pela-polites.org). Έτσι θα σχηματιζόταν ένα συγκροτημένο ιδεολογικό σύστημα, το οποίο θα αποτελούσε τον σκελετό διαμορφώσεως ενός ολοκληρωμένου κινήματος. Μέσα σε λίγο σχετικά χρόνο διαμορφώθηκε ένας ιδεολογικός χώρος που δεν υπάρχει όμοιός του στην παρούσα πολιτική ιδεολογία, μέσα από τον οποίο θα εκφραζόταν ο Έλληνας στην συνείδηση άνθρωπος.

Στην  συνέχεια ταξίδεψα στην Βόρεια Ελλάδα να ενημερώσω για το νέο εγχείρημα, συζήτησα με πολλούς, ενώ ταυτοχρόνως απευθύνθηκα σε σας για μια "γνωμοσκόπηση" για το νέο κίνημα. Πριν δέκα μέρες απηύθυνα κάλεσμα σε σας πάλι, για τις 10 Ιανουαρίου, για μια πρώτη προσέγγιση στο κίνημα.  Όπως καταλαβαίνετε διέθεσα κόπο, χρόνο και χρήματα για να πραγματοποιήσω αυτά.

Τα αποτελέσματα, τόσο της γνωμοσκόπησης, όσο και του καλέσματος είναι τα εξής:

Στην γνωμοσκόπηση απάντησαν οκτώ, ενώ έπρεπε να είχαν απαντήσει 500 και στο κάλεσμα προσήλθαν 15, ενώ έπρεπε να ήταν 200 τουλάχιστον.

Ταυτοχρόνως, άκουγα πανταχόθεν και ο καθένας σας λέει ότι χρειάζεται κίνημα, ότι η Ελλάς απαιτεί δράση και κινητοποίηση, αλλά με την διαφορά να το κάνει κάποιος άλλος. Θα σας μιλήσω λοιπόν από την καρδιά μου και με πάσα ειλικρίνια.

Λέτε, "άσε να πάει ο άλλος πρώτα στο κάλεσμα του Τρύφωνα". O άλλος λέει το ίδιο, "άσε τον επόμενο να ξεκινήσει και να δούμε", και ο τρίτος αφήνει στον τέταρτο και η αλυσίδα φτάνει τους 200. Εγώ με την σειρά μου είχα αφήσει την ησυχία μου και στην ηλικία των 65, κατά την οποία οι άνθρωποι είναι συνήθως υλικό προς απόσυρση, σηκώθηκα να προσφέρω εκείνο που έχω, δηλαδή μια συγκροτημένη ιδεολογία για να σχηματιστεί ένα ιδεολογικό κίνημα. Θα μου πεις, είναι σωστή αυτή η ιδεολογία; Νομίζω ναι, αλλά, αν όχι, έχεις εσύ, Θρασύβουλε, να προτείνεις κάτι καλύτερο που να προάγει την Ελλάδα στον 21ο αιώνα; Αν ναι, ευχαρίστως να την ακολουθήσω.

Ίσως μερικοί να ακούουν μια κρυφή φωνή να τους λέει, "άσε ρε αυτόν να αποτύχει για να γελάω", ή "άσε αυτόν να αποτύχει για να φανώ εγώ αργότερα". Πόσο αστείο ακούγεται, όντως!!! Νομίζεις, Παρμενίδη, ότι εγώ προσωπικά αποτυγχάνω αν εσύ δεν κινητοποιήσαι να απαλλαγείς από τους Καραμήτρους της εξουσίας με τον τρόπο που σου λέω; Έχεις εσύ άλλο τρόπο, ή μόνο παραπονιέσαι για την κατάντια της Ελλάδας;

Θέλω να δηλώσω ότι δεν εισήλθα στο σκηνικό ως αρχηγός κόμματος, αλλά ως γεννήτωρ ιδεολογίας και έτσι έχω σκοπό να παραμείνω. Έχω προηγμένη αυτογνωσία για να καταλαβαίνω την θέση μου. Και ρωτώ εσένα φίλε Ηρόδοτε, έχεις κι εσύ αυτογνωσία, ή μήπως διαβάζοντας τον Ηρόδοτο έχεις πιστέψει ότι είσαι μετεμψύχωση του παλιού Ηροδότου και συνεπώς αυθεντία; Εσύ, Ηράκλητε, γιατί δεν αποκρίθηκες στο κάλεσμα; Μήπως θεωρείς ότι μελετώντας τον παλιό Ηράκλειτο έγινες Ηράκλειτος ο ίδιος; Εσύ Αφροδίτη, γιατί αγνόησες το κάλεσμα; Μήπως έχεις θεωρήσει εαυτόν φωνή της Θεάς και δεν καταδέχεσαι τους θνητούς; Εσύ Ιάσονα, που πήγες εκείνη την ημέρα;

Μετά έρχεσθε, ω Έλληνες, να φωνάζετε κατά της Δραγώνα. Γιατί άραγε; Εσείς δεν την ψηφίσατε (εμμέσως) να είναι εκεί; Ποια περίμενες, εσύ Πλάτων, να είναι στη θέση αυτή, αφού την ενέκρινες με την ψήφο σου; Φωνάζεις, Αριστοτέλη, κατά των μεταναστών κι έχεις δίκιο. Όμως, εσύ δεν ενέκρινες τις κυβερνήσεις που δημιούργησαν το πρόβλημα; Ξέρεις τι κάνεις; Λές, "πήδαμε και χτύπαμε Αγά μου να πονάω, για να έχω λόγο να φωνάζω".  Δεν θέλεις να φύγει ο Αγάς, γιατί δεν θα έχεις αντικείμενο να φωνάζεις. Δεν καταλαβαίνεις ότι χρειάζεται ξερίζωμα το σάπιο δένδρο και ασχολείσαι με τα φύλλα του;

Εγώ δεν θεωρώ πρωτεύοντα το πρόβλημα Δραγώνα, το Μακεδονικό, το τουρκικό κλπ. Μ' ενδιαφέρει κυρίως και πρωτίστως να εκριζωθεί το κακό από τη ρίζα του και αυτό γίνεται με λαϊκή ανατροπή του συστήματος και θεμελίωση της Ελληνικής τη συνειδήσει Κοινωνίας της Γνώσεως. Η γνώση, στην οποία αναφέρομαι, δίνει πλούτο, πρωτοπορία των Ελλήνων στο παγκόσμιο γίγνεσθαι και ισχύ για να επιβάλλει και επιτύχει η Ελλάς εκείνα που της ανήκουν. Αν δεν γίνουν αυτά, συνεχώς θα έχουμε κάτι να φωνάζουμε, να μιλάμε για δικαιοσύνη στο κυπριακό, για συνομωσία στο Αιγαίο, να διαμαρτυρόμαστε και να ηδονιζόμαστε από τις διαμαρτυρίες.

Πώς γίναμε έτσι, ρε Έλληνες!! Γίναμε εκείνο που οι εχθροί μας θέλουν. Αγαπητέ που πήρες το όνομα Αλέξανδρος, νομίζεις ότι έγινες έτσι Έλληνας, ή έγινες εκείνο που οι εχθροί θέλανε να γίνεις, άβουλος στον καναπέ, ενώ η χώρα σου είναι υπό διάλυση; Τα κοράκια περιμένουν κι εσύ τι κάνεις; Πλησιάζει η ώρα να επιτευχθεί η επιδίωξη και επιθυμία του Κίσσιγκερ, να σου αλώσουν την συνείδηση, να χάσεις τον εαυτό σου και να χάσεις την χώρα σου. Πώς θα σου φαίνεται όταν θα κατοικούν τούρκοι στο σπίτι σου, όπως στην Κύπρο; Θα φύγεις για Λονδίνο όπως οι Κύπριοι; Θα είσαι υπερήφανος όταν θα σε κυβερνούν οι γερμανοί; Πώς θα αισθάνεσαι όταν τα χρεώγραφα του Ελληνικού δημοσίου, δηλαδή εσύ κι εγώ, θα βρίσκονται στα χέρια του Σόρο, δηλαδή των σκοπιανών;

Λες, Περικλή, ότι είσαι Έλληνας, διαφορετικός από τον ρωμιό, αλλά πράττεις χειρότερα από εκείνον. Μιλάς και πολυλογείς για το "φύλο των αγγέλων", ενώ κάθεσαι άπραγος. Κάτω από τα πόδια σου χάνεται η Ελλάδα και περιμένεις τον απομηχανής θεό να σε σώσει. Στην Ηλεία καίγονταν τα σπίτια τους κι εκείνοι κάθονταν στο καφενείο κι έπαιζαν τάβλι, περιμένοντας κάποιους άλλους να τους σώσουν. Λες, Ευπατρίδη, ότι ξύπνησε  ο Έλληνας μέσα σου και περιμένεις να σε σώσει  ο άλλος; Αυτός όμως ακριβώς είναι ο ρωμιός που κατηγορείς.

Αγαπητέ Ιάσων, σου έδωσαν λίγα ψίχουλα και βολεύτηκες. Κάνεις λίγο ελεύθερα προσευχές στους θεούς σου, αλλά σε λίγο θα τα χάσεις όλα, όταν οι άλλοι θα εισβάλλουν να σε κατακτήσουν. Ψίχουλα και ψευτοηδονισμός είναι τα σχέδια των μεγάλων και πέφτεις στην παγίδα τους.

Τρώγεσαι με τον διπλανό σου συνέλληνα γιατί δεν είσαι αρχηγός ο ίδιος, κάνεις δεν κάνεις για αυτό, αντί να συσπειρωθείς εκεί που πρέπει. Ενδιαφέρεσαι για τον εγωισμό σου και ξεχνάς τον ηρωισμό σου. Ξεχνάς ότι κατάγεσαι από ηρωικό γένος και ότι οι ήρωες κάνουν θυσίες. Κοίταξε όχι μακριά, τον αγράμματο Κολοκοτρώνη, που κατάλαβε ότι προερχόταν απο ηρωική ρίζα και ανέδειξε τον ηρωισμό του.

Είναι δε χειρότερο να λες ότι είσαι συνειδητοποιημένος Έλλην και να ενεργείς ως αβραμοκρατούμενος ρωμιός. Κατάφεραν οι εχθροί σου να σε κάνουν εκείνο που τους συμφέρει. Αν δεν ξεπεράσεις τον ατομισμό σου, αν δεν ενωθείς με τον αδελφό σου Έλληνα, είσαι χαμένος κι εσύ και η χώρα σου, προς χαρά των εχθρών σου.

Λες ότι οι Έλληνες έχουν σημαντικό γονίδιο. Πώς φαίνεται αυτό, όταν ανέχεσαι κυβερνήσεις που σε ξεπουλούν; Πώς διακρίνεται ο Έλλην, όταν ο κάθε Καραμήτρος μπορεί να εξουσιάζει την χώρα; Μιλάς για τον Έλληνα γίγαντα της γνώσεως και της αρετής και πιστεύεις ότι είσαι απόγονός του, αλλά πώς εξηγείς την επικράτηση των ρεμαλιών στην πολιτική και οικονομική ζωή; Και τι κάνεις, Τίμαιε, για να κυριαρχήσει το Ελληνικό γονίδιο; Κοιτάζεις από μακριά για να αποτύχει ο καθένας που προσπαθεί και να ευχαριστηθείς; Μα έτσι διαιωνίζεις τα ρεμάλια και τον Καραμήτρο. Μετά, πώς θέλεις να είναι υπερήφανα τα παιδιά σου για σένα;

Εγώ βγήκα μπροστά, ενώ άνετα θα μπορούσα να ιδιωτεύω, γιατι βλέπω την χώρα μου να χάνεται και είμαι διατεθημένος να σηκώσω ένα μεγάλο βάρος, το βάρος που μου αναλογεί. Εσύ κάνεις το ίδιο; Δεν με ενοχλεί που πιθανώς να με κατηγορείς, μ' ενοχλεί που δεν κινητοποιείσαι για να σώσεις και να ανυψώσεις την Ελλάδα. Με ενοχλεί που πιθανώς να υποσκάπτεις κάθε προσπάθεια που κάνει ο άλλος, χωρίς να έχεις εσύ κάτι καλύτερο να προσφέρεις. Μ' ενοχλεί που δεν ενώνεσαι με τον συνέλληνα χωρίς το φουσκωμένο εγώ σου. Μ' ενοχλεί που ενώ είσαι κοινός άνθρωπος, θεωρείς τον εαυτό σου υπέρτερο ον και δεν καταδέχεσαι να συνεργαστείς. Με πονάει που δεν αισθάνεσαι τα κόκκαλα των πατέρων σου να τρίζουν από την κατάντια της χώρας μας. Κλαίω όταν βλέπω πως είμαστε σήμερα, πως καταρρέουμε σαν έθνος και πως θα έπρεπε να είμαστε.  Έτσι δέχεσαι την υποτέλειά σου στον Σόρο και σε άλλους παρόμοιους και ψάχνεις για αφέντες και αγάδες. Καϋμένη Ελλάς, τι γόνους έχει εκθρέψει τελικώς!!!!!!

Αλλάξατε ονόματα, στρέψατε το βλέμα σας στην Ελλάδα, αλλά δεν ακούτε το κάλεσμα των Ελλήνων; Δεν ακούτε πλέον το αιώνιο κάλεσμα της Ελλάδας να επιβιώσει. Και σε ρωτώ, έχω εγώ κι εσύ δικαίωμα να καταργήσουμε την Ελλάδα με την απραξία μας, με την καχυποψία μας, με την μεμψιμοιρία μας και την κακεντρέχεια που μας έχει κυριεύσει; Δεν είναι καιρός να αφήσουμε την μικρότητα και να ενωθούμε σε μια γροθιά;

Μετά από απουσία μερικών ετών διαπιστώνω ότι οι Έλληνες τη συνειδήσει έχουν, είτε περιχαρακωθεί σε μικρές ομάδες, είτε έχουν δημιουργήσει ποιμαντορίες όπως οι χριστιανοί, είτε ασχολούνται με συκοφαντία και καθύβριση των πάντων, είτε έχουν αράξει με σκέψη το υπερπέραν. Κάποτε, όταν ξεκινήσαμε τα Προμήθεια, όταν μας λιθοβολούσαν οι καλόγηροι στη Βέροια, διέκρινα όρεξη, μαχητικότητα, συμμετοχή και ηρωισμό. Τώρα τι έγινε, ρε παιδιά, που πήγαμε και χάσαμε την διάθεση; Αποτύχαμε σε κάτι και αν αποτύχαμε πρέπει να πεθάνουμε; Δεν πρέπει να ανασυγκροτηθούμε και να ξεκινήσουμε και πάλι, και πάλι!!!!!!! Πόσες φορές προσπάθησαν οι Έλληνες να οργανώσουν Ολυμπιάδες και απέτυχαν, πριν την γνωστή μας το 776; Γιατί αυτή η σπατάλη δυνάμεων εδώ κι εκεί; Γιατί δεν βάζεις φίλε το χέρι στην καρδιά να σου μιλήσει η Ελλάδα; Ως πότε θα μένουμε δούλοι των παθών μας, δούλοι των παγκοσμίων ποιμένων, υποτελείς των Καραμήτρων, αντικείμενα κοροϊδίας των καιροσκόπων, αιχμάλωτοι της παράνοιας;

Αγαπητοί, ίσως είναι η τελευταία μας ευκαιρία σαν έθνος να συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Αποφάσισε αγαπητέ Περσέα, Ηρακλή, Άρτεμη, Κλειώ, Τίμαιε, Αισχύλε, Περικλή, Σωκράτη, Αφροδίτη, Παρμενίδη, ........αν θέλεις να συνεχίσουμε να υπάρχουμε και κυρίως να μεγαλουργούμε. Αποφάσισε ποιό ρόλο θέλεις να κατέχεις και τι θέλεις να γράφει η ιστορία για σένα!

Ευπρεπώς

Τρύφων Ολύμπιος

Πηγή...

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ !!

Σάββατο 16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010 , ώρα 19.00
Ξενοδοχείο President
Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ
Η ΩΡΑ ΕΦΤΑΣΕ !!
Φίλες και φίλοι
Η  νομοτελειακή πορεία της  σύγκρουσης με το σάπιο και το ψέμα είναι αναπόφευκτη. Η πατρίδα μας τελεί εδώ και αιώνες υπό πνευματική κατοχή και όχι μόνο.
Ξένες ιδεολογίες και δόγματα εξ ανατολών άλωσαν την υγιή άλλοτε Ελληνική ταυτότητα και έθνος. Χωρίς πολλά λόγια και ανούσιες φλυαρίες. Το Σάββατο 16  Ιανουαρίου του 2010 στο ξενοδοχείο President στην Αθήνα , Ελληνες και Ελληνίδες που δεν προσκύνησαν τους εξουσιαστές της πατρίδας μας, κοσμικούς και θρησκευτικούς, δίνουν το μεγάλο παρών. Θα βρεθούμε όλοι εκεί. Θα πολεμήσουμε όλοι μαζί. Και σε όλους αυτούς που θεώρησαν ότι το μεγάλο Ελληνικό κίνημα τελείωσε θα τους στείλουμε το μήνυμα ότι όχι μόνο δεν τέλειωσαν μαζί μας όπως πίστεύουν , αλλά θα βρούν απέναντι τους ένα ακόμα μεγαλύτερο Κίνημα , μια πολύ μεγαλύτερη δύναμη απ αυτήν που θεωρούσαν ότι έχουμε. Βγείτε απ τα σπίτια σας, ξεβολευτείτε απ την θαλπωρή της αδράνειας  και ελάτε να νοιώσουμε όλοι μαζί το μεγαλείο της Ελληνικής ψυχής σε μια μοναδική εκδήλωση  δημιουργίας και δράσης. Δεν υποχωρούμε, δεν συνθηκολογούμε, δεν προδίδουμε τα ιδανικά και τις αξίες των προγόνων. Αλλά και, Αμες σε γ εσόμεθα πολλώ κάρονες. Αυτό είναι το σύνθημα. Εμείς να προσπαθήσουμε να γίνουμε  πολύ καλύτεροι τους. Μπορούμε ;  γιατί ο τίτλος της ελληνίδας και του Ελληνα δεν κερδίζεται με λόγια, αλλά μόνο με έργα.
16 Ιανουαρίου του 2010 ώρα 19.00 Ξενοδοχείο President

Εκείνο το βράδυ όλοι μαζί θα τσακίσουμε ανεπανόρθωτα το ηθικό των προσκυνημένων. Εκείνο  το βράδυ θα δείξουμε τον δρόμο της εντιμότητας,  της αξιοπρέπειας  και του αγώνα για την ελεύθερη Ελλάδα, σε όλους εκείνους τους συμπατριώτες και συμπατριώτισσες μας  που παραπλάνησαν και εξαπάτησαν με τα φρικτά και τερατώδη ψέματα τους.
Εκείνο το βράδυ όλοι οι δρόμοι μας οδηγούν στο πεπρωμένο . Εμείς, ενωμένοι  θα χαράξουμε τις λεωφόρους της μεγάλης ανατροπής του στημένου σκηνικού .
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
Για μας τίποτα, για την Ελληνική ιδέα τα ΠΑΝΤΑ!!

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010 Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΙΧΩΡ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Η Ελληνική πλειονότητα διεκδικεί το Όνομα την Ιστορία και την Συνέχεια της

Για πρώτη φορά από την έκδοση του, τον Σεπτέμβριο του 2000, το περιοδικό ΙΧΩΡ πραγματοποιεί μια μεγάλη συγκέντρωση στην Αθήνα,  γιορτάζοντας την συμπλήρωση  100 τευχών συνεχούς κυκλοφορίας. Μέχρι τώρα και οι δύο μεγάλες συγκεντρώσεις που πραγματοποίησε είχαν σαν έδρα την  Θεσσαλονίκη (26 Ιανουαρίου 2002 και 18 Δεκεμβρίου 2004).
Και στις δύο συγκεντρώσεις η αίθουσα ήταν κατάμεστη και με όρθιους.  Και δεν μιλάμε για μια μικρή αίθουσα βέβαια, αλλά για την αίθουσα της Εταιρίας Μακεδονικών σπουδών απέναντι από τον Λευκό Πύργο. Οι Έλληνες του Βορρά έδειξαν με τον πιο έμπρακτο τρόπο  και τις δύο φορές,  την μεγάλη τους αγάπη για το περιοδικό όλων μας,  για την δυνατή φωνή της μαχόμενης και απροσκύνητης Ελληνικότητας. Και απεδείχθη έτσι, μέσα από την μεγάλη επιτυχία αυτών των συγκεντρώσεων και την ηθελημένη επιλογή της Μακεδονίας,  ότι το μήνυμα της αντίστασης σε εξωτερικούς και εσωτερικούς υπονομευτές της ιστορίας μας και των αξιών του πολιτισμού μας πέρασε, ότι ο αγώνας θα δίνεται παντού και με όλες μας τις δυνάμεις,  με αμείωτη ένταση και αποφασιστικότητα.

Η Ελληνική πλειονότητα διεκδικεί το Όνομα την Ιστορία και την Συνέχεια της

Από τότε πέρασαν πέντε ολόκληρα χρόνια. Πέντε χρόνια με αμείωτη την δική μας αποφασιστικότητα και σθένος, αλλά και με ολοένα αυξανόμενη την δική τους μανία για να σταματήσουν το έργο μας, για να φιμώσουν την φωνή μας, για να κλείσουν το περιοδικό που ακόμα αντιστέκεται και δεν υποκύπτει. Γιατί η υπόθεση ΙΧΩΡ δεν είναι μια απλή υπόθεση. Είναι η καθημερινή και σε μηνιαία βάση  δημόσια φωνή μας. Είναι οι αγώνες, οι θυσίες και το έργο χιλιάδων Ελλήνων και Ελληνίδων, είναι η αίσθηση της παρουσίας μας,  των απαιτήσεων και των διεκδικήσεων μας. Είναι, εν τέλει, η φωνή αυτών που δεν προσκύνησαν,  δεν λιγοψύχησαν,  δεν έκαναν πίσω και μάχονται για την αποκατάσταση και την τιμή των προγονικών ελληνικών αξιών μας  και του ονόματος των αληθινών προπατόρων μας.
Προσπάθησαν λοιπόν με κάθε τρόπο να πετύχουν να μας κλείσουν.  Έβαλαν όλες τους τις δυνάμεις. Και τι δεν έκαναν. Διέδωσαν αρχικά ότι το ΙΧΩΡ έκλεισε, στην συνέχεια χρησιμοποίησαν αστείρευτη λασπολογία και ύβρεις κατά προσώπων που ενέχονται στην έκδοση του περιοδικού όλων μας,  χρησιμοποίησαν ανθρώπους για να γίνουν φερέφωνα της λασπολογίας και της προώθησης των σχεδίων τους, είτε κατευθυνόμενους είτε αφελείς. Με κάθε τρόπο ήθελαν να πετύχουν τον σκοπό τους.  Βασίστηκαν στις πετυχημένες συνταγές του παρελθόντος, ρίξε λάσπη όλο και κάτι θα μείνει, καθώς και στην πολύ καλή τους διείσδυση σε πρόσωπα και φορείς εξουσίας. Και στράφηκαν σε αυτές τις μεθόδους όταν διαπίστωσαν ότι όλες οι άλλες προσπάθειες προσέγγισης που επιχείρησαν με άλλους τρόπους προκειμένου να γίνουμε πιο ήπιοι, πιο συγκαταβατικοί, λιγότερο αιχμηροί και περισσότερο υποταγμένοι, όχι μόνο έπεσαν στο απόλυτο κενό αλλά τουναντίον μας πείσμωσαν ακόμα περισσότερο για να συνεχίσουμε.
Η πρόταση τους ήταν σαφής: « Ή συνθηκολογείτε ή  σας εξαφανίζουμε». Και πιο γλυκά: «Γιατί ασχολείστε με μια τελειωμένη υπόθεση;  Eδώ σας προδίδουν και σας βρίζουν οι δικοί σας άνθρωποι. Γιατί επιμένετε σε μια ουτοπία»;  Παράλληλα, με ψυχολογικό, οικονομικό και προσωπικό πόλεμο προσπάθησαν να κάμψουν τις αντιστάσεις μας και να λυγίσουν την αποφασιστικότητά μας.  Και εμείς τότε τι κάναμε;  Απλά σηκώσαμε ψηλά τις ασπίδες μας. Και βροχή έπεφταν τα βέλη από παντού, απ' τον εχθρό, από εξαπατημένους φίλους, από προδότες της ιδέας μας, από, από...  Και σφίγγαμε τα δόντια καθώς ακούγαμε τον γδούπο απ' τις αιχμές των βελών που κτύπαγαν με δύναμη στις ασπίδες μας, καρτερικά περιμένοντας την στιγμή, την  ώρα της μεγάλης αντεπίθεσης. Το ένα χέρι κράταγε σφιχτά την ασπίδα και το άλλο αγκάλιαζε ιδρωμένο από την ένταση την λαβή του σπαθιού μας. Απ' τις θέσεις μας όμως ποτέ δεν υποχωρήσαμε. Ποτέ δεν κάναμε βήμα πίσω.  Και μείναμε εκεί υπομένοντας την σκληρή επίθεση, όχι για μας, αλλά για τους προγόνους μας που σε αντίστοιχες περιπτώσεις το ίδιο έπραξαν χωρίς να δειλιάσουν, χωρίς να συνθηκολογήσουν, χωρίς να παραδώσουν τα όπλα τα ιερά. Μείναμε εκεί και για τους εξαπατημένους συντρόφους μας που πίστεψαν τα κούφια και ψεύτικα λόγια των αντιπάλων, αντί να πιστέψουν στις καρδιές τους. Μείναμε εκεί και για τα παιδιά μας, γι' αυτούς που θα τους παραδώσουμε την σκυτάλη του τίμιου και αληθινού αγώνα για την αποκατάσταση του ονόματος των κατασυκοφαντημένων προγόνων μας και των ιδεωδών τους.  Αλλά το πιο σημαντικό είναι πως δεν μείναμε εκεί για να πεθάνουμε και  για να δώσουμε αξία στον αντίπαλο, μείναμε για να δώσουμε μια ευκαιρία σε αυτούς που δεν κατάλαβαν ότι, μόνο με σύγκρουση, με μάχες και αγώνες θα κερδίσουμε αυτά που μας στέρησαν. Την Αξιοπρέπεια και την Τιμή μας. Την Λεβεντιά και την Ελευθερία μας. Μείναμε για την πολυπόθητη ενότητα των απροσκύνητων Ελλήνων,  για να βάλουμε ένα τέλος στις ανόητες μεταξύ μας φιλονικίες και μικροεγωισμούς.
Εμείς κάποιοι "τρελοί"  και ονειροπόλοι και μαζί χιλιάδες ακόμα συμπάσχοντες από την ιερά νόσο των Ελλήνων και της Ελευθερίας αποφασίσαμε, ότι το βάρος της ευθύνης του προγονικού κλέους είναι πολύ πιο ελαφρύ στις πλάτες μας,  όταν μειδιώντας δεχόμαστε τα βέλη στις ασπίδες μας, αναλογιζόμενοι την ώρα, την στιγμή της μεγάλης αντεπίθεσης. Και πιο ξεκάθαρο δεν γίνεται. Χέρια και σπαθιά να γίνουν ένα. Η πέννα μας, τα λόγια μας  οι καρδιές  και οι ψυχές  μας ας συντονιστούν. Οι ανάσες μας ολοένα και πιο έντονες, τα βέλη τους όλο και αραιώνουν. Οι χτύποι απ' τις καρδιές μας,  τα τύμπανα της μάχης, ο ήλιος φαίνεται και πάλι. Τα τέκνα του φωτός απέναντι σε εκείνα του σκότους. Πέντε ολόκληρα χρόνια στην σκιά των βελών. ΑΝΤΕΞΑΜΕ.
Βλέπουν τις ασπίδες αργά να κατεβαίνουν, ξέρουν τι έρχεται.  Πέντε ολόκληρα χρόνια στην σκιά των βελών. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ. Τα βήματα όλων μας σταθερά και αποφασιστικά, η νομοτελειακή πορεία της σύγκρουσης με το σάπιο και το ψέμα κορυφώνεται.
Ήρθε η ώρα να κλείσουμε στόματα.  Ήρθε η ώρα να τους τσακίσουμε το ηθικό.  Ήρθε η ώρα να γεμίσουμε ασφυκτικά την αίθουσα που θα συγκεντρωθούμε  για να τους στείλουμε ηχηρό το μήνυμα:
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ
Δεν τα παρατήσαμε, δεν συνθηκολογήσαμε, δεν προδώσαμε  και ο καθένας απ' το μετερίζι του ανεξάρτητα αλλά και όλοι μαζί και ενωμένοι όταν χρειαστεί είμαστε εδώ, μπροστά στις ιστορικές και προγονικές μας ευθύνες. Εμείς  είμαστε η περήφανη πλειοψηφία του Ελληνικού έθνους στην ιστορική του διαχρονία και εσείς η προσκυνημένη μειοψηφία σε αλλότρια του Ελληνικού έθνους συμφέροντα. Προσπάθησαν να μας διασπάσουν και να ρίξουν το ηθικό μας, να μας συκοφαντήσουν και να ρίξουν λάσπη.  Στις 16 Ιανουαρίου ας τους δώσουμε την δική μας απάντηση, ας τσακίσουμε το δικό τους ηθικό ανεπανόρθωτα.  Και αυτή να είναι η αρχή της μεγάλης αντεπίθεσης μας, ΠΑΝΤΟΥ. Νέο ηθικό, νέα πνοή, νέα πορεία. Μονιασμένοι και αγαπημένοι. Και το ΙΧΩΡ κάνει την αρχή.  Λάθη έγιναν απ' όλους, είμαστε όμως όλοι αδέλφια και συμπολεμιστές στον μεγάλο αγώνα. Τα λάθη ανήκουν στο παρελθόν, η Ανάγκη να νικήσουμε μας δείχνει το μέλλον. Τα περισσότερα, από κοντά...

16 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2010, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ PRESIDENT, ΩΡΑ 19:00.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΔΕΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

Ευάγγελος Μπεξής
Εκδότης Περιοδικού Ιχώρ

Υ.Γ  Διαδώστε το Παντού

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Walhalla



Προς τιμήν του Θεού Βαλλ (Wall)κτίσθηκε στην Γερμανία ένας ναός(αίθουσα- Halle = Wall + Halle =Walhalla) όπου μέχρι σήμερα βρίσκονται οι προτομές των μεγάλων γερμανικών προσωπικοτήτων.
Τα θεμέλια έγιναν στις 18.10. 1832 και τα εγκαίνια 18. 10.1842
Ακούστηκε ότι και η Ακρόπολη των Αθηνών χρειάστηκε 10 χρόνια να κατασκευαστεί....
Κοίτα να δείς κάτι συμπτώσεις...

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Ο Θρασύβουλος, η Δημοκρατία και η υστεροφημία.

Μετά την ήττα της Αθήνας στον Πελοποννησιακό Πόλεμο, ο Θρασύβουλος ηγήθηκε της δημοκρατικής αντίστασης ενάντια στη νέα ολιγαρχική κυβέρνηση, γνωστή ως οι Τριάκοντα Τύραννοι, την οποία οι νικητές του πολέμου, Σπαρτιάτες, είχαν επιβάλει στην Αθήνα. Το 404 π.Χ., οδήγησε μια μικρή δύναμη εξορίστων, εισέβαλλε στην Αττική και, μετά από μερικές μάχες, νίκησε αρχικά τη σπαρτιατική φρουρά και κατόπιν τις ολιγαρχικές δυνάμεις. Ο Θρασύβουλος και οι άνδρες του ήταν κατά πολύ λιγότεροι αριθμητικά (5 προς 1). Κατά τη διάρκεια της μάχης, οι εξόριστοι έτρεψαν σε φυγή τους αντιπάλους τους, ενώ θανάτωσαν και τον Κριτία, άτυπο αλλά ουσιαστικό αρχηγό των Τριάκοντα
Οι πλειοψηφία των σημαντικότερων αρχαίων ιστοριογράφων απέδωσαν στον Αλκιβιάδη τα εύσημα για τις μεγάλες νίκες του 411 π.Χ., αλλά ορισμένοι, όπως ο Κορνήλιος Νέπος, υπογράμμισαν το σημαντικό ρόλο που έπαιξε ο Θρασύβουλος.
Όπως αναφέρει ο Κορνήλιος Νέπος:
Αυτή η ευγενική πράξη, τότε, ανήκει αποκλειστικά στο Θρασύβουλο. Επειδή όταν οι Τριάκοντα Τύραννοι, τους οποίους διόρισαν οι Λακεδαιμόνιοι, καταπίεζαν την Αθήνα σε μια κατάσταση δουλείας, και που εν μέρει έδιωξαν από τη χώρα τους, και εν μέρει θανάτωσαν, μεγάλο αριθμό πολιτών των οποίων την τύχη είχαν λυπηθεί κατά τη διάρκεια του πολέμου, και είχαν μοιραστεί μεταξύ τους την περιουσία τους που είχε κατασχεθεί, δεν ήταν απλά ο πρώτος, αλλά και ο μοναδικός άνδρας που από την αρχή τους κήρυξε τον πόλεμο.

Ο Θρασύβουλος ήταν αναμφισβήτητα ικανός στρατηγός, με ιδιαίτερες επιτυχίες στο ναυτικό τομέα, και ικανός ομιλητής, αλλά συχνά επισκιαζόταν ή παραμεριζόταν από πιο χαρισματικούς ηγέτες ή από στρατιωτικούς που πέτυχαν θεαματικότερες νίκες. Κατά τη διάρκεια των δύο δεκαετιών όπου πρωταγωνίστησε, είτε με είτε χωρίς εξουσία στα χέρια του, ο Θρασύβουλος παρέμεινε σταθερός υπερασπιστής της παραδοσιακής δημοκρατίας, και πέθανε αγωνιζόμενος για το ίδιο ιδεώδες το οποίο προάσπισε όταν εμφανίστηκε στην πολιτική σκηνή το 411.
Για τις πράξεις του, ο Θρασύβουλος στεφανώθηκε με ένα στεφάνι ελιάς από τους συμπατριώτες του.
Υστεροφημία: Στις ημέρες μας, σε ανάμνηση του Θρασύβουλου υπάρχει ένας ποδοσφαιρικός σύλλογος που φέρει το όνομά του...
Διαβάστε περισσότερα για τον Θρασύβουλο
Επεξεργασία κειμένου από τη Βικιπαίδεια